dilluns, 22 de juny de 2015

Ressenya#4: Allà on els arbres canten

Hola a tots i a totes un cop més estimats lectors!

 Fa temps que no publicava res, tinc les meves raons. Molt aviat les sabreu.

He fet alguns canvis al blog, no se si ho heu vist.

 

Avui us porto un llibre *_*

Allà on els arbres cantant

 

D’on el vaig treure?

 

Si us he de dir la veritat fa molt temps que me’l vaig comparar i no se com va anar la cosa exactament, se que fa un any que el tinc i que em va enamorar completament. Era d’esperar de la nostra estimada Laura Gallego.

Títol: Allà on els arbres canten

 

Autor/a: Laura Gallego

 

Pàgines: 477

 

Idioma: Català

 

Persona: Primera

 

Editorial: cruïlla

 

Saga: No en té

 

Idioma Original: Castellà

 

Altres llibres: http://www.lauragallego.com/

 

 




Sinospsi: 


La Viana, l’única filla del duc de Rocagrisa està promesa a Robian de Castellmar des que eren petits. Tots dos s’estimen i s’han de casar a la primavera. Però, durant les festes de celebració del solstici d’hivern, un home d’aspecte ferotge avisa el rei de Nòrtia i els seus cavallers de l’amenaça dels bàrbars de les estepes. I tant Robian com el duc des veuen obligats a anar.se’n a la guerra.

En aquestes circumstàncies, la Viana no pot fer altra cosa que esperar que el seu promès torni. I, pòtser també, fer cas de les llegendes que s’expliquen sobre el Gran Bosc... allà on els arbres canten.  

 

 

 Opinió personal (Pots trobar alguns Spoilers)

 

Només de tornar a pensar amb aquest llibre un altre cop, l’estómac se’m torna a remoure i recordo cada petita part del llibre, perquè es fantàstic i em va captivar completament.

 

La Laura Gallego es capaç de fer que tan sols unes paraules et toquin el cor.

 

El recomano completament, un dels meus llibres preferits, a més m’encanten els llibres que estan situats a l’edat mitjana.

 

És un llibre màgic que et fa somiar, a part de tenir la millor història d’amor dels temps era tan.. Real? Irreal? Tu poses els adjectius per definir la història d’amor entre l’Uri i la Viana.

 

He llegit molts finals de llibres, casi bé sempre ploro amb els finals. (Sí, ploro molt amb els llibres, m’emociono), però mai no havia llegit un final tan ben fet, tan trist i tan bonic i com era d’esperar vaig plorar molt sobre tot quan.. bé, millor no dic més spoliers. En fi que és MARAVELLÓS (amb majúscules).

 


Personatges (SPOILERS)

                  

Parlarem dels personatges més esperats....

 

Viana: La nostre estimada protagonista, la nostra estimada Viana. Al començament tot hi que té la mostren una dama delicada i fina em va agradar tot i que sóc més aviat de protagonistes amb caràcter. Al moment que la Viana diu que té un promès i quan “mata” el seu “marit”, la vaig començar a mirar d’una manera molt diferent i quan és talla els cabells, immediatament és va convertir en una de les meves heroïnes de literatura  preferides. No cal dir-ho oi? M’encanta!

 

Uri: L’uri em va agradar des de el primer moment que apareix, tenia tanta curiositat de veure com evolucionava durant tot el llibre que em vaig obsessionar amb ell.   Trenca del tot l’estil de noi dels llibres, és diferent i que sigui un, ehm, millor no dic res..., t’impacta moltíssim i els seu final em va fer plorar molt L. M’encanta igual que la Viana. *_*

 

Llop: És un personatge especial i que fa que la Viana canvi totalment i això no s’oblida! El que em va agradar més eren les seves històries sobre la seva orella, però la de veritat sens dubte és la millor.

 

 

 

 

No sóc de posar frases dels llibres però aquesta frase l’havia de posar:

 

I gràcies a la veu de l’OKi, l’Uri i la Viana can renéixer altra vegada, en la imaginació dels seus oïdors, per tornar a viure la seva història d’amor sense fronteres.

2 comentaris:

  1. Hola!

    Sóc la Tecla! Aquesta és la meva lectura actual, de fet vaig començar ahir! Vaig amb les expectatives TAN altes, que més val que no em decepcioni. Quen l'acabi ja et diré!

    Gràcies per seguir el meu blog, ja et segueixo!

    Petoons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Tecla!

      Estic segura que t'agradarà. La Laura Gallego té una pluma molt especial.

      Ens llegim!!

      Elimina